Ieder jaar opnieuw geven wij aan ons cliënteel een bijkomende belastingservice voor degene die dit willen.
In de maand mei krijgen de klanten waar wij de belastingservice van uitvoeren een brief met vermelding van de nodige documenten en tijdstippen om met de belastingpapieren binnen te komen op kantoor.
Uw belastingaangifte wordt door ons via tax on web ingevuld en doorgestuurd naar de belastingen. Wij vullen Uw aangifte in, sturen deze door en eind augustus krijgt U de berekening met het resultaat. Zo weet U op voorhand hoeveel U moet betalen of terugkrijgen van de belastingen.
Wij zorgen ook voor de nodige informatie betreffende Uw resultaat, zodoende U geen euro teveel betaalt en optimaliseren Uw aangifte.
Zijn er achteraf toch nog bepaalde problemen betreffende uw aangifte dan gaan wij zelfs mits Uw goedkeuring naar de belastingdiensten om deze eventueel voor U te gaan bespreken.
Dit is een meerwaarde die heel weinig kantoren nog kunnen aanbieden aan hun klanten.
Deze service is enkel voor klanten met minimaal 3 verzekeringscontracten bij ons kantoor.
» Zware boetes bij vergeten indienen van je aangifte. Klik hier voor artikel.
» Wat moet je meebrengen om je aangifte door ons in te laten vullen. Klik hier voor document.